مظفرالدین شاه و سربازان

خرید بک لینک

روزی مظفرالدین شاه وارد مجلسی می شد، جلوی در ورودی دو نفر سرباز ایستاده بودند.

شاه روی به یکی از آن ها کرده و پرسید: اسم تو چیست؟

مأمور گفت: قربانعلی.

پرسید: این چیه که در دست داری؟

گفت: اسلحه است.

شاه گفت: باید از آن به خوبی مواظبت کنی، این تفنگ مثل مادر توست.

بعد شاه از دیگری پرسید: این كه در دست داری، چیست؟

مامور دوم گفت: قربان. این مادر قربانعلی است.

خوبه یادبگیریم ........

ما را در سایت خوبه یادبگیریم ..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 19:45

صفحه بندی