آری از پشت کوه آمده ام...!
چه می دانستم اينور کوه بايد براي ثروت، حرام خورد... برای عشق، خيانت کرد... براي خوب ديده شدن، ديگري را بد نشان داد... و برای به عرش رسيدن، بايد ديگري را به فرش کشاند...!
وقتی هم با تمام سادگی دليلش را مي پرسم ، میگويند: " از پشت کوه آمدهای...! "
ترجيح می دهم به پشت کوه برگردم و تنها دغدغهام سالم بازگرداندن گوسفندان از دست گرگها باشد تا اينکه اينورِ کوه باشم و گرگوار ، انسانیت را بدَرَم...!
خوبه یادبگیریم ........
ما را در سایت خوبه یادبگیریم ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108